sååå pluttig (:


Igår var min älskling här och försökte laga Tussens ps2
men det gick tyvärr inge vidare för att det är fel på lasern tydligen..

Vi satte på en film och tittade på The Guardian istället för att
av någon konstig anledning ville han se mig gråta..
Han ville se den sidan av mig och jag gråter nästan alltid till den.
Igår med.. Han var så jävla söt och kramade om mig hela tiden.

Han låg o viskade att han aldrig skulle göra mig illa och att
jag betydde för mycket för honom för det .. Helt sötnosig..
Fick veta sen att han kramade om mig så mycket för att han aldrig
ville släppa taget om mig :$ Helt söööt.

Han kom o tänka på en sak som jag tänkt på och flera andra,
att vi beteer oss mer som att vi är tillsammans än MK ..
Och det är ju sant..

Och att jag är den enda han skulle tänka sig att kunna bli tillsammans med :$

Han var urgullig o super söt mot mig igår pga av M..
Min arm var typ helt röd igår och har några blåmärken efter
att M var här.. Jävla mongo och inte ha någon fritid..

Nej ni, nu ska Madeleine dricka upp sitt kaffe, klockan är
iaf halv 9 så det är dags att sätta igång med STORstädningen snart.
Gjorde bara allt snabbt igår jue..

Puss Puss *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0