redan onsdag!

shit och herre jävlar vad tiden går fort tycker jag ..
Redan onsdag o snart ta mig faen HELG igen ..
Känns väldigt underligt faktiskt så jag kan inte bestämma mig om
det är skönt eller bara jobbigt..

Igår var jag hos chefen och pratade om M.
Hon skulle prata med honom idag igen..
Så jag slapp komma in idag .. JIPPI ..
Hoppas bara han ger upp, slutar ringa och bara låter mig vara nu ..

Idag är alltså en slapp dag .. Tror jag ..
Ska ev åka upp till visättra och fika med en annan T och prata
om hans "verksamhet".. Ska faktiskt bli rätt intressant (:
Sen ska jag ev träffa min T (: Han är ledig idag så om han har
tid så ska vi träffas en stund (: WEI :D

Annars så är det storstädning och tvättning som gäller idag.
Har varit jätte lat med det i veckan så nu är det bara att ta sig
i kragen och sätta igång vetja!

Träffade förresten T igår iaf (:
Han slutade någolunda tidigt så han kom över en sväng för att
hälsa på Tussen o sen åka hem :P

Nu ska jag sluta skriva o börja TOK städa :)

Vill ni ha något att göra?
Kolla på FORD MUSTANG SHELBY GT500KR!
image11
       MIN DRÖM BIL!! SÅ FIN OCH VACKER O URLÄCKER!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0