last day in freedom


Söndag idag jue..
Sista dagen sen är Barnflickan tillbaka..
Lite roligt faktiskt att se mig själv som Barnflicka men jag gör iaf ett bra jobb!

Idag så händer det nog inte så värst mycket förutom det enda som är
värt att nämna ..

Ska träffa T idag (: Weeeei (:

OM han kommer hem vid en bra tid, han sa 14 men hans vänner är .. besatta av honom.
Så OM han kommer hem vid en bra tid så ska vi åka till
Mediamarket o Ikea idag istället (:

Är fortfarande kvar i visättra för dom som är intresserade..
Hade lite mys med Stora syster Yster igår ju .. Faen va vi skrattade o terrade
T .. Han förstod typ ingenting utav våra mess men vi asgarvade iaf :P

Tittade på Sverige Pussar o Kramas igår eftersom jag missade premiären.
Det var ju rätt roligt.. Trodde det skulle vara roligare men med tanke på att det
var allra första avsnittet o att jag inte var på skratthumör så var det BRA!

Nu sitter man med handduk i håret o ska sätta upp det o sminka sig lite..
Ut o röka o koppla av tills T hör av sig då da..

FRUGAN, jag älskar dig av hela mitt hjärta gulleplutt <3

KJAM KJAM

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0