japp japp

9 saker om mig.


1. Är du singel? so far so good
2. Är du lycklig? Absolut!
3. Är du uttråkad? jag sitter o skriver än lista på jobb tid ^^
4. Är du ledsen? inte alls
5. Är du italienare? en lite liten del JA
6. Är du full? nee, det var ett tag sen ..
7. Är du en cooling? Jag heter Madeleine och är bättre än bäst hörru du
8. Är du från Irland? öhm.. Nej?
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej. tacka gudarna för det.


8 saker om mitt kärleksliv.


1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? japp
2. Har du nånsin blivit sårad? ett X antal gånger.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Mm :$
4. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? hihi, njöt också!
5. Har du haft en hemlig beundrare? Jupp, stalkers också..
6. Är du kär? nee, inte än iaf :P
7. Vill du gifta dig i framtiden? Klart, tror jag ..


9 saker, två alternativ


1. Kärlek eller lust? tricky.. Kärlek.
2. Hår eller ögon? Absolut ögon!
3. Katter eller hundar? Hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? hemmakväll med mys!
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? svår fråga igen.. Pass..


 "Har du nånsin..."


1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? HAHA, JA
2. Brutit ett ben? Japp
3. Gjort nått du ångrar? nej.. Varför då?
4. Hoppat Bungee Jump? aldrig i hela mitt liv!
5. Ljugit för någon du tycker om? mjo, det har hänt ..
6. Ätit en hel tårta? Nej men USCH
7. Gjort bort dig offentligt? hihi, fråga någon jag känner ^^
8. Velat försvinna? O sjunka ner i golvet .. Absolut!


12 Senaste...


1. Telefonsamtalet du gjorde? Frugan
2. Telefonsamtalet du fick? T
3. Personen du va med? T
4. Roligaste grejen som hänt? ramla ur sängen
5. Personen du sms:ade? T
6. Gick på bio med? dont remember
7. Var och shoppade med? A
8. Du skrev till på myspace? Vad fan är det då?
9. Du kramade? T
10. Du kysste? T
11. Du tillbringade natten med? T
12. Du kommentera? hahahah, visst.. Vadå hus i helvete? haha


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0