helgens bravader


Hallu !

Idag är det måndag igen. Gud vad helgen gick fort ..
Och min skrivning om den kommer vara fortare ..

Fredag
Angelica kom hem o träffade T för första gången vilket gick toppen bra
ska ni veta så hon tycker om honom iaf vilket är ett bra tecken.
T & jag åkte hem till Frugan och myste med super goda räksmörgåsar
och tittade på film.. Den SÖG förresten så för dom som vill se uppföljaren
av the house on the hauted hill.. Förbered er på att bli besvikna ..

Sen åkte vi iaf hem till honom och däckade nästan direkt.
Båda var helt slut.. Plus att han skulle upp tidigt o jobba o söta
lilla Madeleine följde med som sällskap hela helgen ..
Sov där alltså från fredag tills idag (:

Idag mötte frugan upp mig vid Hs o sen följde hon med mig hem.
Vi satt o spelade Simpsons o Shrek 2 .. Skit kul !
Speciellt simpsons spelet för jag vann hela tiden HAHA
Sen kom T förbi en stund men var tvungen att åka igen till Worket.

Patrik kom o hämtade upp mig o frugan för att skjutsa mig till Visättra.
Skulle fika med Mamma o planera våran "dejt" ..
T vill så gärna träffa henne så vi pratade lite om det .. Nu är det klart
o vi ska bara boka in en dag då alla 3 kan vetja.

Nu sitter Tussen o jag o spelar GTA Vice City .. Skit kul :D

Imorgon ska jag först tillbaka till HS o sen till Frugan lilla o fika.
Ska bli både mysigt o härligt.

Nej ni, nu ska jag sluta o skriva, fortsätta sms med T, ta ett bad
och sen äta lite glass med lill killen innan det är sängdags!

Ha de bra sötnosar (:

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0