Fyfaen för Tandläkare!


Har precis kommit innanför dörren, suck o stön.
Fick skjuts hem av Mattias som förresten varit ett totalt psykfall idag ..
Ryckte i tröjan och följde med mig in på toan helt psyk ..

Men iaf..
Var hos tandläkaren idag med Tussen lilla.
Gick toppen bra för honom. Skrek inget, fast det borde gjort ont som
tusan tycker man .. Ta bort tandsten kan inte vara kul.. Han var cool lugn
medans jag satt o hyperventilera så mycket att jag var tvungen att gå ut ur
rummet .. Mådde så illa och skakade som ett asplöv!
FY BUBBLAN FÖR TANDLÄKARE. Och folk tror att jag har lindrig skräck.. MHM ^^

Fick skjuts av T till Tussens skola o sen åkte jag med T för att han skulle äta
"lunchen" jag lagade åt honom 7 imorse :S
Vad gör man inte för sina sötnosar (:

Han är faktiskt påväg hit i denna sekund :$
Vi ska hinna mysa innan Lillen kommer hem tänkte vi
o han kommer vid 15.15.. Så lite tid har vi allt (:

Idag är det storstädning som gäller. Inte för att det är stökigt eller något men ..
Eftersom hans mamma kommer hem vill jag att det ska vara renare än
renast och hoppas på att det inte ser ut som en svinstia när jag kommer
hit igen på söndag eller måndag ..

Längtar som fasiken till helgen ska ni veta ..

OCH NEJ, jag o T  är inte tillsammans!
ville bara påpeka det för att det är väldigt många som tror det ..
Undrar varför..

pussas offentligt, tafsar offentligt, kollar på saker till hans lgh tillsammans..
Gullar oss i tel .. Fnittrar o så .. Fy bubblan.
Så ska vi lägligt på parmiddag imorgon ..

TACK FRUGAN !!! ^^

nu kommer han, ska ut o slänga soppor ..
Ciao*

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0