fortfarande söndag :P


Samma dag men en annan tid :P
Jag veeeeet, har inget liv men jag väntar på att han ska komma någon gång..
Sa ju att han skulle bli sen .. HAHA

Hans kompisar är lite .. Speciella..

Har lånat en film THE EYE (:
Som vi ska titta på ikväll o sen ett Playstation spel..
Obscure 2 .. Jag som inte ens vågade spela 1an ..
Skrek som tusan nyss när jag försökte spela .. Läskigt jue :S

Men iaf ..
Om vi hinner ska vi som sagt till Ikea o Mediamarket men det känns lite
omöjligt just nu haha..

Men jag får iaf träffa honom och ska ev, dvs att jag ska ..
Sova hos honom ikväll...
Vill jue fira att jag slutat blöda ^^ hahahahaha
nej men jag har faktiskt inte rakat benen .. SÅ ..
Ingenting sånt blir ikväll.

Ska sluta skriva nu o leta efter laddaren..
Mitt batteri är dött och jag är sååååå LOST utan min mobil :S *snyft*

Puss o Kjama *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0