*


Måndag morgon..
Fick sova drygt en timma.. Självförvållat ..
Känner mig mest taskig för att jag inte lät honom sova :P
hihi men jag är TOTALT oskyldig.. Visst Frugan ;D

Kom till Kästa..
Såg ut som ett bombnedslag ..
Diskmaskinen var full, tvättkorgen likaså..
Smuts på golvet,obäddade sängar ..
*SUCK*
Men nu har jag iaf dammsugit, fixat med tvätten, disken o internet..
Det funkade tydligen inte igår men Madeleine fixade lite med
inställningarna så ;D WEI nu funkar det PRIMA (:

Ska sätta mig o kolla på the eye snart eftersom det inte blev någon film igår..
Det blev så sent och eftersom båda skulle upp tidigt så ..
Kanske ska slänga på mig lite kläder o sminka mig innan han kommer..
Äsch, han har sett mig värre, BELIEVE ME! hahaha..

Imorgon ska jag o Tussen till Tandlläkaren så han får gå hem redan
efter lunch tänkte jag . Så åker vi tlsm till huddinge där hans tandläkare är.
Efter det har jag lovat att ta med honom till Rådsparken eftersom han
ALDRIG varit där :S han visste inte ens att det fanns jue :(
Men nu ska Madeleine Guida honom (: Coolt ;D

Dags att lägga ner skrivandet o plocka ur diskmaskinen o starta filmen.

Ciao sötnosiga bloggare (:

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0