Äntligen Fredag!


Hääääääääärliga fredag o vad glad att du äntligen e här (:
Fy faen va skönt det är med helger!
Barnledighet here I come (:

Sitter här med Tussen som kollar på Nickelodeon och väntar
på att hans mamma ska vara här någongång..

T är hemma o gör sig ordning så kommer han o hämtar mig sen jue (:
Då ska vi raka vägen hem till Frugan o Patrik o äta gott i gott
o titta på bra film!
Faen vad jag längtat till denna fredag (:
Får sova med min sötnos igen jue :$

FY FAEN VA HÄRLIGT!!!

Idag blir det fullt upp o imorgon ska jag bara vara med T ..
Samma på söndag .. :$

Hela helgen går åt att bara umgås med sötisen själv o det ska bli
så himla härligt..
Vi har ju umgåtts praktiskt taget varje dag ändå .. Men i helgen ska ju
lilla Madeleine få soooova med min sin lilla pojke (:

Puss o kram på er alla och en en jätte trevlig, underbar helg!
Det ska ta mig faen jag!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0